Direktlänk till inlägg 24 september 2007

Första inlägget

Av Nette R - 24 september 2007 23:44

Jaha då har man blivit med blogg då. Ja nog för at tjag haft blogg förut men den sidan lades ner och den här gången så tänkte jag ge mig på en blogg om mitt pysslande. Vet egentligen inte varför eftersom det känns lite "rgotrippat" på något vis och för att jag dessutom ligger så otroligt långt under i förmåga och kvalité om man jämför med alla andra som bloggar om samma sak...

Men jag ska försöka se det som ett ställe för mig själv, att ha mina tillverkade saker samlat på ett ställe, kunna jämföra om man utvecklas i sitt skapande osv och som lite terapi eller nåt.

 
 
Åsa/asamia

Åsa/asamia

25 september 2007 07:09

Vilken fin blogg du skaffat dig, och massa fint har jag gjort också ;0)

http://www.asamia.blogg.se

 
landstoken

landstoken

25 september 2007 10:56

Hej
Kul med blogg :) Jättefina kort :)
Kram
Helena

http://www.landstoken.se

 
Ingen bild

annkan

25 september 2007 23:27

Vad skoj att du börjat blogga! Har jag också funderat på, men mer än så har det inte blivit! ;-)

Och att du gör fina kort är det ju inget snack om!
Kram!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nette R - 8 maj 2010 11:19

Har inte uppdaterat på länge men har som haft annat för mig *S* Här är i alla fall en skörd av kort både sånna som är gjorda efter beställning och andra för nöjes skull!                                    ...

Av Nette R - 9 april 2010 10:10


Gjorde tre enkla grattiskort så de kanske även kan passa till en man?!   ...

Av Nette R - 31 mars 2010 19:11


Så snart in på påsk är det så klart påsk-inspiration i Kort i Fokus-bloggen. Missa inte heller den fina skissen som är månadens utmaning i mars. Jätteläcker! Så här blev mitt påskkort, dock mustigare i färgerna i verkligheten, blev lite mycket lj...

Av Nette R - 24 mars 2010 17:38


En jättefin skiss är månadens utmaning hos Kort i Fokus och sponsor för månaden är Scrapgalen så missa inte sista chansen nu utan kila in och kolla in den fina skissen och låt dig inspireras. Så här blev mitt grattiskort.      ...

Av Nette R - 15 mars 2010 18:28

Pyssellyckan har fyllts på med massor och åter massor av nyheter. Veckans urbjudande är dessutom 20 mönstrade papper för endast 100kr! Skulel pyssla men bara för att jag söker min vattenpensel så finner jag den inte. Tagit en liten paus i letandet,...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards