Alla inlägg den 25 september 2007

Av Nette R - 25 september 2007 16:04

En pysselvän som fyllde åt i juni och jag fyllde år i juli och vi har pratat om att uppvakta varandra lite smått men vi har aldrig kommit oss för det. Förra tisdagen skulle jag dit men hade provat ny sömnmedicin som gjorde mig totalt kockobäng så jag glömde bort det den dagen men så idag så traskade jag i alla fall över.

Hade en trevlig stund med prat om livet och pyssel och allt möjligt. Alltid lika skoj att titta på andras pysselsaker och skapande och med mig hem fick jag ett jättehörligt kuvert med "pysselgodis" Allt från utstansat till blommor och brads och stämplat och fina servetter. Ja precis sånt som gör en pysslare lyrisk ;-D

Fick även fint kort till som ni kan se. Själv hade jag totalt glömt bort att göra kort men så är det väl bara när man har mitt minne.

Sedan har jag hunnit med styrketräningen också, något som jag också glömde förra tisdagen. Det värker men usch va gott det är att få röra sig och få hjälp med att bygga upp så att jag kanske får mindre värk och kan röra mig mer sen.

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
<<<
September 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards