Alla inlägg under januari 2008

Av Nette R - 30 januari 2008 20:08

idag är en sån dag när jag känner mig misslyckad och missnöjd med allt. Tankarna jag försöker intala mig själv med - att jag skapar för min skull lyser med sin frånvaro de är istället utbytta mot den där hånleende på axeln som säger "HA vem F-n försöker du lura!!" Släng skiten det duger ju ändå inte till nåt.... *SUCK*

Jaja, vad är väl en bal på slottet....

Av Nette R - 30 januari 2008 19:58

Som jag skickade in till ScrapAddicted här om dagen.

Om någon skulle vilja använda dem så gör gärna det, hojta gärna till så man får se resultatet sedan. Vill ni ha en bättre bild så hojta till då med så kan jag maila det...

Av Nette R - 30 januari 2008 19:55

Veckans skiss fick detta resultat från mig.

Missa inte att hålla koll på bloggen inom kort kommer det dyka upp något roligt där :)

Av Nette R - 28 januari 2008 23:42

Barn föds kreativa och det är vårt ansvar att uppmuntra deras kreativitet. Idag kom dottern på 6år hem från fritids och hade gjort sig finkläder med slöja och allt. Tagit kort på det men har itne laddat över det till datorn ännu. Men bilden nedan ritade hon på datornför två år sedan, när hon alltså då var nyfyllda fyra. Ritat ett spel som heter Insaniquarium.


Min kreativitet har idag fått vila rätt mycket rent mätbart men i huvudet rör sig en hel del. Har en del planer, måste söka material bara :)

Av Nette R - 28 januari 2008 23:15

Veckans cardjacked -bidrag blev jag fruktansvärt missnöjd med. Hade en bild på hur det skulle bli men det blev itne alls som jag hade tänkt mig rån början. Dessutom så var det ju cardjacked av en av de jag tycker såå otroligt bra om som hon gör. Försöker jobba på detta med nöjdheten...

Av Nette R - 27 januari 2008 23:57

Tog min bild på tildaängeln jag sytt tidigare och lekte i psp så här är min alldeles egna första knapp för mitt Kreativ 2008-år ser inte texten riktigt upptäckte jag men den får duga som förstagångensknapp :)

Av Nette R - 27 januari 2008 23:26

Har flera gånger varit inne på Karins hemsida och tittat på vad hon håller på med.  För snart två veckor sedan så hade hon något nytt och spännande: Kreativ 2008 och jag har tänkt och tänkt och nu kan jag inte hålla mig längre - Klart att kreativitet ska uppmuntras så nu går jag med!! :)


Om dessutom någon vänlig själv har en aaaning om hur jag ska få in bilder från det här inlägger i kanten av min blogg så hojta gärna till!

Av Nette R - 27 januari 2008 17:39

Köpte färgidutstansade 3-d motiv så jag var tvungen att testa. Testade samtidigt att bara hälla ut en drös med embosspulver i olika färger på kortstommen, embossade _underifrån_ ritade på lite slingor och så var det klart. Inget mästerverk men fort gick det och det var roligt :-D

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25 26 27
28
29
30
31
<<< Januari 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards