Alla inlägg under juli 2008

Av Nette R - 28 juli 2008 00:25

har jag gjort mig förtjänst på 150kr på beställningskort. Usel timlön som det brukar heta men det är ju sååå skoj att någon vill handla av mig så jag blir som euforisk av mig *S*


Däremot så beställde jag taperullar + refiller från ett ställe jag inte hade hört talats om förut och förra vecka skrev de att de skickat mina saker men än har inget dykt upp :-/ Hoppas på morgondagen annars blir jag förtvivlad...


Dax att sussa, hoppas på mer pysslande i morgon. Har skickat iväg 2 receptswappar och en ligger här bredvid och väntar också på att snart åka iväg. Bara fem (x8)  receptswappar kvar att göra :-D

Av Nette R - 26 juli 2008 09:36

Riktigt skoj att få beställningar på kort. Blir lika glad varje gång :) Igår efter middagen så ringde telefonen och det var en önskan om ett dopkort. Hade inga färdiga men lovade återkomma. Får alltid prestationsångest när man ska göra kort åt andra men jag hoppas de blev nöjda i alla fall. Sambon skulle åka och lämna det nu på morgonen eftersom dopet är idag :)

Fotade i natt så det bidde som ingen bra bild men ville inte glömma fota det så håll till godo ;-)

Av Nette R - 23 juli 2008 16:21

Länge sedan jag uppdaterade bloggen med något skapat men jag skapar på. Men eftersom det är mycket receptswappar som gäller just nu så blir det lite svårt att visa *S* men som sagt... Skapande pågår!

Av Nette R - 22 juli 2008 19:56

Scrappiz har just stängt ner delen "mer personligt". Förstår det på sätt och vis men samtidigt inte. För min del som har det tungt har det varit en fristad att kunna berätta hur jag mår och fått se att andra mått dåligt men kommit igenom det osv. Nu har jag inte den möjligheten längre och vet inte var jag ska vända mig med allt... I cyberrymden kan ingen höra dig skrika....!!!!

Av Nette R - 22 juli 2008 15:20

Här kan man vinna ett sött kuddfodral. Och vinner man itne så kan man njuta av att surfa runt i bloggen och kolla inredning :)

Av Nette R - 21 juli 2008 22:11

Mer chans till lite blogg-godis hittar ni även hos Tina!

Av Nette R - 21 juli 2008 16:08

Vill man ha chansen att vinna  ett läckert kuddfodral så titta in här!

Av Nette R - 21 juli 2008 00:48

Lorraine firar sin födelsedag den 29 juli och lottar ut lite blogg-godis inför det. Håll tummarna att jag vinner som fyller år på lördag ;-)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
  1 2
3
4
5
6
7
8
9 10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards