Alla inlägg under december 2008

Av Nette R - 31 december 2008 14:17

Så här blev mitt kort.

Av Nette R - 30 december 2008 23:20

I scrappers blogg finns denna jultävling. Jag har mest inspirerats av snön som faller i början av videon och så här ser mitt bidrag ut:

Av Nette R - 30 december 2008 18:43

men idag har jag gjort en layout till en skissutmaning på scraphuset. Bilden ser suddig ut men det ser klokare ut i verkligheten *S*

Lo
Av Nette R - 30 december 2008 17:53

Sista chansen om ni ska hinna med månadsutmaningen hos Kort i Fokus!


Mitt fjärde och sista bidrag med den underbara renen jag fick i mitt sponsrade paket. Plus alla de andra korten jag gjort under månaden med samma stämpel efter samma skiss.

Av Nette R - 30 december 2008 17:38

Kastade mig in i en tävling som fanns i skrotbokens blogg och för ovanlighetens skull så sket jag verkligen i alla krav och funderande på vad jag gjorde utan jag klippte och klistrade utan att tänka, det kom bara och jag lät det komma. Min mening var att det skulle bli till stora dottern och hon kom in och såg den och blev överlycklig så det var väl huvudsaken *S*

Lo
Av Nette R - 29 december 2008 03:18

Blev en rätt ok försäljning under senaste månaden. Vi stod ju på en julmarknad (värdelsn minsta) Söndagen före jul så sålde sambon utanför affären i ca två timmar och sedan har det varit folk hem hit och handlat och en del har tom frågat om jag har det eller det kvar när jag varit ute och handlat. Skoj.

I affären där jag skulle få hylla blir det inget i alla fall för jag skulle måsta ha f-skatte sedel eller liknande för hans momsredovisning. Men som sagt så har det ju gått helt ok i alla fall så jag kommer mig nog ner till Uppsala i maj... längtar!!

Av Nette R - 29 december 2008 03:15

Så fick jag hem det här paketet. Bilden är lite taskig eftersom jag fotade medans sakerna låg i förpackningen men det är brads, punchinella, pompomband och garn

Av Nette R - 29 december 2008 02:41

Var med i en hemlig jultomteswapp på Svensk scrapbooking och fick ett superfint paket och mina första thickers + fyra olika stickles av Veronica.


Av sambon fick jag en stans och ett presentkort på pyssellyckan *love* :)


Av lillebror med sambo stämplar, glittriga chipboardbokstäver och papper + bidrag till min resa till Uppsala i maj :-D


Passar på att tacka för fina julkort jag fått i år, de kommer nog upp i bloggen lite senare :)

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards