Alla inlägg under mars 2008

Av Nette R - 31 mars 2008 15:46

Veckans cardjacked har jag gjort och här är mitt resultat.

Av Nette R - 30 mars 2008 23:12

Japp, DU läste rätt! Nu har Kort i Fokus öppnat upp ett eget forum. Gå in och registrera dig idag! Snart är det dax för våran stora cybercrop och jaa, hela veckan innan kommer vara en enda stor fest så ni kommer verkligen inte vilja missa detta.

Ser fram emot att ni dimper in i vårt mysiga forum :-)

Av Nette R - 29 mars 2008 23:47

Ni har väl inte missat att Kort i Fokus söker DT!?


DesignTeam-tävlingBor du bor i Sverige, Norge, Danmark, Finland, Island eller annorstädes och vill vara med i vårt DesignTeam?

Så länge du förstår svenska och eventuellt kan skriva på svenska kan du söka till vårt DesignTeam. Allt du behöver göra är att skicka in tre (3) kort med följande kriterier:

* Ett kort utan stämpelmotiv.
* Ett kort utifrån en av våra skisser, välj fritt i vårt galleri. Glöm inte att tala om vilken du valt bara.
* Gör ett kort där färgen Lila är i fokus.

Maila in dina alster till kortifokus@gmail.com senast 13 april. Skriv gärna en kort motivering ihop med er ansökan, samt skriv lite om era kort.
Hur många vi tar in beror på hur många som söker. Det är okej att publicera dina bidrag i din blogg eller liknande under tävlingens gång.
Av Nette R - 28 mars 2008 15:43

Veckans färgutmaning hade jag en såå bra idé i huvudet för men det gick bara inte så detta kortet är jag så hemskt missnöjd med... men men ;-)

Av Nette R - 26 mars 2008 17:29

Mitt enkla bidrag till veckans skiss men jag är nöjd med kortet.

Av Nette R - 24 mars 2008 17:20



Gjorde ett test som jag hittade via Rimnas blogg.


Inåtvänd Planläggande Abstrakt Tänkare  

SÅDAN ÄR DU:

Du finner din energi i den inre världen och gillar att tänka på saker (utan att nödvändigtvis tala om dem). Du anstränger dig att förstå andra människor.


Du gillar att ha struktur och ordning i ditt liv. Du använder troligtvis din kalender flitigt för att hålla koll på de saker du skall komma ihåg. Du fattar snabbt beslut – även när det gäller din värdering av andra människor. Därför kan din omgivning uppfatta dig som lite dominant emellanåt.


Du fokuserar på "the big picture" och tycker om att teoretisera över VARFÖR saker fungerar som de gör (medan du inte bekymrar dig så mycket om detaljerna). Du är en kreativ person, som gillar att experimentera.


Du tänker logisk och värdesätter problemlösning där du får använda huvudet. Du är en ärlig och renhjärtad person, som bedömer andra människor utifrån samma värderingar som du bedömer dig själv.

Av Nette R - 24 mars 2008 13:20

Här är resultatet av veckans cardjacked alla de andra dt-tjejerna hade gjort såå fina kort så jag kände mig rätt blockerad ett tag men lyckades krysta fram ett kort till sist :) Upplägget på orginalkortet tilltalar mig så det kommer nog till användning fler gånger.

Av Nette R - 21 mars 2008 10:12

Kortet för veckans färgutmaning blev ett snabbt bra att ha kort.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< Mars 2008 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Skapa flashcards