Direktlänk till inlägg 1 november 2009

KAOS skickade

Av Nette R - 1 november 2009 10:32

Blev ju så otroligt glad när jag fick min KAOS av annkan för ett tag sedan och gosch vad svårt att välja ut tre att skicka vidare till det finns ju sååå många som man bara kan bli alldeles snurrig men till slut så bestämde jag mig för mina tre.


Först så hamnade detta kortet hemma hos Pippin för att hon är så otroligt duktig på att göra kort och en gudinna på maskningar.

  



Sedan så skickade jag en KAOS till Sindra som jag hållit koll på ett tag och som också gör jättefina kort och ger en inspiration hon fick detta kortet.

  



Och den sista KAOSen skickade jag till Jozie som gör fina kort och som jag gillat i flera år skickade KAOSen till henne med hopp om att hon ska komma igång med sitt pysselbloggande snart igen :)

  


Och ett tack till Yoli som började med det hela från början. Verkligen en rolig idé och vem tycker inte om att bli uppskattad?! :)

 
 
annkan

annkan

1 november 2009 16:27

Åh, de blev jättefina!!
Blir ju mer och mer förtjust i den där stämpeln, känner jag.
Mycket användbar.
Snyggt med "volangen" som hon sitter på.

http://annkan.bloggplatsen.se

 
Ellis

Ellis

1 november 2009 23:19

Vilka fina KAOS du har gjort, ska ta itu med min i veckan, var tvungen att göra klar en beställning först!
Kramar

http://www.metrobloggen.se/paltbarn

 
Jenny

Jenny

2 november 2009 19:54

Tack för dina fina kommentarer i min blogg, jag blir så glad! Supersöta KAOS-kort du har gjort!

http://pysselnoje.blogspot.com

 
Lena B E

Lena B E

16 november 2009 11:37

Åh så superfina kaosar du har gjort!! :) Kram Lena

http://lenasbloggsida.blogspot.com

 
Emilie/Wildärtan

Emilie/Wildärtan

27 november 2009 11:46

Vilka fina KAOSar du gjort!!!
Kramis:-)

http://wilderth.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nette R - 8 maj 2010 11:19

Har inte uppdaterat på länge men har som haft annat för mig *S* Här är i alla fall en skörd av kort både sånna som är gjorda efter beställning och andra för nöjes skull!                                    ...

Av Nette R - 9 april 2010 10:10


Gjorde tre enkla grattiskort så de kanske även kan passa till en man?!   ...

Av Nette R - 31 mars 2010 19:11


Så snart in på påsk är det så klart påsk-inspiration i Kort i Fokus-bloggen. Missa inte heller den fina skissen som är månadens utmaning i mars. Jätteläcker! Så här blev mitt påskkort, dock mustigare i färgerna i verkligheten, blev lite mycket lj...

Av Nette R - 24 mars 2010 17:38


En jättefin skiss är månadens utmaning hos Kort i Fokus och sponsor för månaden är Scrapgalen så missa inte sista chansen nu utan kila in och kolla in den fina skissen och låt dig inspireras. Så här blev mitt grattiskort.      ...

Av Nette R - 15 mars 2010 18:28

Pyssellyckan har fyllts på med massor och åter massor av nyheter. Veckans urbjudande är dessutom 20 mönstrade papper för endast 100kr! Skulel pyssla men bara för att jag söker min vattenpensel så finner jag den inte. Tagit en liten paus i letandet,...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2009 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards