Direktlänk till inlägg 22 december 2008

Lägger ner ett tag

Av Nette R - 22 december 2008 14:44

Har haft sånt kli i fingrarna senaste månaden och pysslat som bara den men nu börjar det tryta känns det som. Mår si och så och det har varit och är mycket runt omkring och när det är så tar jag lättare illa vid mig även om saker itne är riktade mot mig eller så. Läste bara i ett forum om folk som spammar forum med att de uppdaterat sin blogg osv och en skrev att hon av princip inte kollar på sånna bloggar och att om man gör fina saker så får man automatisk folk som kommer tillbaks.

Vet ju själv att jag är medelmåttig eller snäppet under och så har jag i alla fall tagit mig plats i forum och basunerat ut att jag uppdaterat som om jag inbillat mig att jag är någon eller något men hur jag än försöker så kommer jag aldrig att bli så bra som jag önskar eller vill bli eller som Bo Kaspers skulle ha sagt det "Vissa har det, andra inte. Vissa har det, inte jag"

 
 
Ingen bild

annkan

22 december 2008 17:38

Nämen hördu.... Om du säger att DU är medelmåttig, vad är då jag?!?? (Nu kommer jag väl aldrig våga starta blogg. :-/)
Du är så duktig så hälften kunde vara nog!!
Alla dina saker- kort, lo's och allt altrat blir ju SÅ bra. Så DU ska då defitinivt inte ta åt dig av sånt illasinnat prat.
(Inte trodde jag att sånt förekom i den här "branschen"... Har alltid tyckt att scrappare/kortmakare är ett generöst och trevligt folk. Men det är väl som med allting annat- det finns alltid undantag.;-)).

Ta hand om dig nu och ha en riktigt God Jul, så hörs vi snart igen, hoppas jag!

Kram/A.

 
BeaTris

BeaTris

23 december 2008 15:18

Jag tycker du är jätteduktig & jag återkommer flera gånger per vecka för att se om du lagt ut något nytt. Jag hoppas du snart känner för att pyssla igen & att du får en riktigt fin Jul.

*Kram*

http://beatris.bloggagratis.se

 
Ingen bild

annkan

23 december 2008 15:22

Tack så mycket för det superfina julkortet!!
Blev så glad för jag tror att jag sett det här innan och blev förtjust i det redan då.:-)

Önskar er en god jul och ett gott nytt år!

/A.


 
Lambisoft

Lambisoft

26 december 2008 14:13

Usch va trist! Det finns så mycket människor därute som (kanske medvetet kanske inte) får andra att må dåligt med sina kommentarer. Jag brukar också gå ut och berätta att jag uppdaterat min blogg och personligen tycker jag det är kul när andra gör samma så man har lite att kika på den dagen. Om det nu skulle vara fel att gå ut i forum med att man skapat nytt, ja då borde det ju vara lika illa för konstnärer att ställa ut eller att skicka in alster till tidningar. Personligen tycker jag att personen som sa det är en stor skit! Ha det jättebra och var inte rädd för att visa upp dina jättefina saker, jag tycker inte du är en medelmåtta. Även medelmåttor behövs förresten! Alldeles nya scrappare får ju panikångest av superproffsens alster hahaha.

http://lambisoft.blogspot.com

 
Emilie

Emilie

28 december 2008 00:29

Men kära Anette!! Så trist att läsa att du tagit så illa vid dig över vad nån skrivit! Jag har ju sett att du haft en mycket välbesökt blogg i december med många underbara kommentarer! Tryck inte ned dig själv över vad nån skrivit - tro på dig själv och ha kul när du skapar!!!
Kramar i massor och GOD FORTSÄTTNING!

http://wilderth.blogspot.com

 
Cyllan

Cyllan

28 december 2008 12:19

En vis kvinna sa en gång att det är inte vad man pysslar som är det viktigaste utan att man pysslar.
Har precis tittat runt i din blogg och att du skulle vara en medelmåtta håller jag inte med om. Tack och lov att vi inte alla är lika för då hade inga nya roliga idéer kommit till liv. Hoppas du snart mår bättre och jag vet att det inte alltid är det lättaste men sluta lyssna på vad vissa människor säger...de mår nog inte så bra själva. Gott nytt år och jag hoppas du snart pysslar igen

http://h-zon.blogspot.com

 
Petra

Petra

29 december 2008 19:06

Nej minsann. Ta inte illa vid dig Nette för du är absolut inte medelmåttig. Du har många bra idéer och härlig skaparglädje. Det räcker lång.
Gott Nytt År från mig.

http://skogstokiga.blogspot.com

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Nette R - 8 maj 2010 11:19

Har inte uppdaterat på länge men har som haft annat för mig *S* Här är i alla fall en skörd av kort både sånna som är gjorda efter beställning och andra för nöjes skull!                                    ...

Av Nette R - 9 april 2010 10:10


Gjorde tre enkla grattiskort så de kanske även kan passa till en man?!   ...

Av Nette R - 31 mars 2010 19:11


Så snart in på påsk är det så klart påsk-inspiration i Kort i Fokus-bloggen. Missa inte heller den fina skissen som är månadens utmaning i mars. Jätteläcker! Så här blev mitt påskkort, dock mustigare i färgerna i verkligheten, blev lite mycket lj...

Av Nette R - 24 mars 2010 17:38


En jättefin skiss är månadens utmaning hos Kort i Fokus och sponsor för månaden är Scrapgalen så missa inte sista chansen nu utan kila in och kolla in den fina skissen och låt dig inspireras. Så här blev mitt grattiskort.      ...

Av Nette R - 15 mars 2010 18:28

Pyssellyckan har fyllts på med massor och åter massor av nyheter. Veckans urbjudande är dessutom 20 mönstrade papper för endast 100kr! Skulel pyssla men bara för att jag söker min vattenpensel så finner jag den inte. Tagit en liten paus i letandet,...

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29 30 31
<<< December 2008 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards