Alla inlägg den 2 oktober 2007

Av Nette R - 2 oktober 2007 18:48

Hittade blommorna jag sökte så jag kunde snabbt slänga ihop julkort nr 2 för i år.

Har använt mig av en stämpeldyna är med lim och så har jag strött på mm shimmerglitter på motivet, riktigt läckert i verkligheten. Nog det snabbaste kort jag gjort i mitt liv :)

Fick post från Magnolia idag. Mycket sällsynt jag beställer därifrån, de har ju underbara stämplar men jag har alltid haft otur med servicen. Nu kom sakerna efter ca tre veckor och jag var jublande glad att allt funkat.... jo tjena. När jag löst ut postförskottet och kommit hem och kollar så har de tagit betalt för en die som inte fanns med. Har mailat och hoppas på det bästa, VILL ju sååå gärna att det ska vara en butik man kan rekommendera men för mig krånglar det ju bara jämt (bortsett från stämpelpaketet som jag har mot postförskott, det funkar förträffligt och kan varmt rekommenderas!)

Kan däremot varmt rekommendera http://www.spaceage-design.com Trevlig snabb och underbara stämplar, påminner mig om min Starlet period i början av 80-talet :-). Framför mig ligger "Bok" och "Väska" väntar bara på mitt ez...

Av Nette R - 2 oktober 2007 09:59

Så hade man gjort årets första julkort! Blev lite för ivrig med God Jul-stämplandet dock ;-) och scannern gillar inte när j ag scannar saker med tre-dkuddar under vissa objekt så det blir som konstigt men det får jag leva med så länge som jag itne orkar sätta mig in i scannerinställningarna å sånt antar jag.

Det kort jag hade tänkt göra först blev inget av i alla fall. Vet med mig att jag köpte några blommor på rea förra året efter jul och jag minns att jag tänkte jag skulle lägga dem på ett bra ställe inför årets julkortskapande.... jo men tjeeeennnaaa!! Såå mycket saker har jag itne så att jag itne borde finna blommorna men jag antar att de kommer fram lagomt till påsk eller så.

Presentation

Fråga mig

1 besvarad fråga

Kalender

Ti On To Fr
1 2
3
4
5
6 7
8 9 10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2007 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik

Gästbok


Ovido - Quiz & Flashcards